تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

monaprance Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/30 01:09:29 ب.ظ
monaprance

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: tAbriz

بالابر
بالابر به دستگاهی گفته می شود که از آن برای حمل و بار کردن وسیله ,دستگاه ,اشیا و یا نفرات استفاده می شود.بالابر در دو جهت می تواند کار کند یعنی بالابر می تواند کردن وسیله ,دستگاه ,اشیا و یا نفرات در جهت بالا و یا جهت پایین حمل و نقل کند.به طور کل بالابر برای کار در ارتفاعات بالا یا در کارخانه ها و کارگاه ها برای انتقال لوازم مورد نیاز برای ادامه کار و سهولت کار به کار می رود.

بالابر

بالابرها را از اهرم های مختلف و مناسبی به منظور بالابری بار یا اشیا یا نفرات می سازند.بالابر ها در اساس تفاوت های بنیادینی با جرثقیل ها و انواع بالاکشنده های اهرمی دارند.در هر یک از جرثقیل ها و اهرم ها ی بالابرنده بر حسب نیاز مخاطبین و بر اساس کاربرد دیزاین و تولید می شوند.در هر یک از این دستگاه های اهرمی و بالابر مورد هایی وجود دارد که باعث می شود تا نوع اهرم و بالابر مشخص شود.مورهای تعیین کننده برای بالابر شامل امنیت ,حیطه و محدوده کار ,تعداد سرنشین , کاربرد بالابر ,هزینه و نوع مکانیزم را مشخص می کند.


انواع آسانسور را در توضیحات زیر به شما معرفی می نماییم :


بالابر سیار
بالابر سیار به نوعی از بالابر گفته می شود که جهت انجام کار در ارتفاعات بالا برای حمل و نقل نفرات و اشیا و یا برای انجام کارهایی مانند کار ساختمانی , رنگ کردن و یا هرکار دیگری که انجام دادن آن ملزم به بودن در ارتفاع بالاتر باشد.
بالابر سیار خود به دو نوع بالابر تقسیم می شود که که عبارتند از بالابر سیار عمودی و بالابر سیارعمودی و افقی.


بالابر سیار عمودی و بالابر سیار عمودی و افقی هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارند :
بالابر سیار عمودی برای انجام امور در ارتفاعات متفاوت است. بالابر سیار عمودی متصل به جایگاهی ثابت است که بتواند تنها در جهت عمودی رفت و آمد داشته باشد.
بالابر سیار عمودی و افقی برای انجام امور در ارتفاعات خیلی زیاد و محل های فرعی می باشد.بالابر سیار عمودی افقی متصل به کامیون ها می باشد.
********************************************************************************

ویرایش بوسیله کاربر 1396/07/03 04:05:39 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت